Wednesday, 28 November 2012

Hidup Tidak Selamanya Indah



Namun mati itu pasti!




Lama menyepi..
Aku ambil masa..
Untuk diri aku..

Sesingkatnya Ramadhan..
Seheningnya Syawal..
Seindah korban..
Sepintas Muharam...
Aku titipkan amalanku tanpa gangguan..


Pasti ada di antara kamu seperti aku..
Ada ketikanya perlu ruang waktu..
Untuk mengisi yang lebih perlu..
Seperti aku.. aku.. dan aku...

Maka menyepilah aku secawan teh..
Dari diari teh yang menawah.. ceh
Menawan meh?







9 comments:

Khaifaiz Khaifaiz said...

saya sudah selamat dinikahkan tea... sila sedih

Tea said...

oh sudah tidak bujang..
Teh bersedih sambil menangis2 di bucu katil..

Cik Muda said...

yey!!!!!!!!!!!!!

HeNRieTTa JoSe said...

pndai pantun...sangat chantek ciptaan ILAHI....

Hanih Borhan said...

yay!so,adakah lepas ni teh akan m'curah2 mcm biasa?...

miss you & all your drama, here... :)

ghost writer said...

menyepi itu macam bersembunyi. bersembunyi dari suatu yang kita risaukan.


*aku serius bila aku dah beralih dr nescafe ke tea. aku alami insomnia dan terlalu banyak kafein dalam darah.

SaddLone said...

masa yang membataskan perbuatan.mari lari dengan waktu sambil menghirup secanggkir madu besama tea pekat.

Tea said...

muda, sopan sikit... ko kan darah manis..

HJ.. pantun cantik.. sobss penat jer merekanyer..pereka pantun pun ade cantik siiiikit..

Hanih... Ini drama diilhamkan dari bumi yang nyata tau.. iklan ini adalah berbayar..

Ghost.. bersembunyi juga seolah2 mirip "ghost"... Aku Teh yang sebenarnya sukakan Cola tetapi ku katakan TIDAK kepada KOPI..

Saddlone.. jangan berlari sambil minum teh pekat nanti kita akan bermadu tanpa sedar waktu berlalu..

Ujie said...

Biasanya kita akan menyendiri bila hati dilanda duka..berdukakah kamu tea? Moga bkn itu alasannya.