Monday, 31 October 2011

P I S A N G...hmmmmmm

Adakalanya bersendirian itu perlu..
Merindu masa lalu yang tidak mungkin akan kembali...
Aku sedang menyendiri..
Namun, demi CTK dan WS yang ingat aku..
Aku gagahi posting..

Pesan aku buat kamu semua sahabatku..
Andai dia milik kamu, hargailah saat ia milikmu..
Ini yang jarang berlaku..
Mungkinkah cop mohor "aku & dia", maka ia tak perlu dirisaukan lagi?
Kerana terbiasa sehingga menjadi malar?
Kerana bla bla bla.. (bila aku ingin menyendiri tak boleh taip panjang2)
Dan mulalah mencari yang bukan hak milik...


Ingatlah syaitan selalu menghasut..
Yang HARAM itu sedap, bahagia, gembira..
Macam harammmmmmmm si Syaitannnnn!
Eh bukan macam... Memang HARAM..


"Ko curang Yam! ko curanggggggg!"


















Tajuk hanya sekadar promosi..

23 comments:

Cik Muda Sae said...

ahahaha~ skendel..

Myez.. said...

hehehe.. =)

sahromnasrudin said...

sape agaknya yang curang tue ya....

Tea said...

ENTRY INI REKAAN SEMATA2.. jangan ada persepsi pada secangkir tea ini. dia pencinta setia..

Ujie said...

org yg curang..sebenarnya tak mengenal erti cinta!

Amy Syaquena said...

Orang yang curang tue sama macam dia tak taat pada allah...

noraauliyya said...

tea ! haha mana pisangnya hahah!

sape yg curang tu tea.

cemomoi said...

gajah? makan pisang!

missSenget said...

hai si pencinta setia..!!







dugaan..
mungkin ada silap dalam diri sendiri..

khaifaiz said...

pisangnya terpaksa disembunyikan kan... takut ada yg sensitif... tak gitu tea

Hanis MY said...

Adakala menyendiri dpt mengubat hati... Jgn sendiri lm2 sgt nnti si dia windu hehe...

najihah sahami said...

hurmm....masa ada depan mata kita buat tak endah je kan. sob sob..terasa...sebab bakal kehilangan..T_T

Ct Aja said...

errrrrrr apa kaitan dgn tajuk pisang 2 ehhh... kamu mmg seorang yg setia..

Umie Artoqiemie said...

erm ye ye. syaitan memang bukan macam haram, tapi haram..

Woofer Storm said...

ingatkan pisang goreng kat sni..hehee

rerajin ya update,suka gaya penulisan tu^^

delarocha said...

pisang ...... sedap

Tea said...

:))

Sunah Sakura said...

gajah??? ade ke ayam campur gajah jadi gajah? patut jadi gayam... ahahaha...

**::CIKNUURUL::** said...

yep,betol,.bila ade je si setannn,.memang xkan jadi ape dh kecuali iman setebal .....tebal ape ek,.

Addin said...

addin suka entri ni :)

kurt Cobain said...

can u feel my love buzz

Papa Mifz said...

sentiaso la hargai menghargai...

BINTANG HATI said...

sesuatu yg menjadi milik kamu adalah sesuatu yg kamu tidak perlu bayar apa2 untuknya...
sesuatu yg menjadi milik kamu tidak perlu untuk ada pada kamu untuk dimiliki.
sesuatu yang menjadi milik kamu adalah sesuatu yang kamu beri dengan ikhlas
sesuatu yg menjadi milik kamu tetap akn jadi milik kamu... kerana ia dari kamu tanpa syarat tanpa balasan, ia ikhlas dari kamu...