Tuesday, 4 December 2012

Malam Lusa...


Semalam aku memaafkan..
Hari ini ada tawaran bercuti..
Sehabis tugasnya nanti..
Januari mungkin...

Well... cuti di Bulan Disember..
Aku rasa bagilah peluang pada mereka yang ada anak2 sekolah, bercuti..
Kita ambiklah di bulan-bulan yang unik..
Januari..

Since aku diberi pilihan...
Dan akupun bukannya memilih sangat pun..
Di mana jua jadi indah..
Asalkan ada aku dan ada kamu..

What if....



Phi Phi Island, would u like to have a cup of tea?

12 comments:

missSenget said...

mohon bawak aku tea..!

Cik Muda said...

aku jugak tea...

malam lusa untuk januari tu aku takkan ganggu kau....aku akan bawa diri bersama senget nanti....jangan risau.!!

Tea said...

Senget dan Muda, aku nak mengawan nanti susah kalo korang ade.. ish

tak pasal2 ade youtube.. Tea Yang Terlampau.. hahahksss

Tentang Kita said...

nk ke pulau jgk...cantiknya pulau tu

Khaifaiz Khaifaiz said...

adakah ini cerita rumor

Munnafendy said...

wauuuuuuu....bila nk pg tea??

Marya Yusof said...

Hai Tea!

Cantiknye pulau tu! Sure... one cup of chinese tea por favor (please)! :))

Ujie said...

wow..pulau yg terkenal dgn keindahannya! ckp mcm penah sampai..

nak g dgn sape tu tea??

Tea said...

TK, pergilah ikut senget dan Muda..

Khai..ini cerita benar.. Ko ni kenapalaaaaa

Munna, InsyaAllah Januari....

Pn Marya...wahhhh ala latin gituuu...

Ujie, gi ngan boifren hero filem hindustang..

syafiqakarim said...

BAWAK KITE

:|

Tea said...

Piqa.. Budak2 takleh ikut.. Gi makan choki2..

the malay male said...

Phi phi island di krabi kan.... Memang Best tmpt ni, cuma Skrg kan musim hujan, tk seronok pegi pulau klu hujan2 ni :-)