Wednesday 5 December 2012

Durian Ditebuk Berkali-kali.. Salah Tupaikah?



Buah sudah ditebuk tupai... Pepatahnya..



Wahhhh Bang Tupai! Hebat ko bang... buah durian kotttt....

Salah siapakah?

Salah buah?
Salah tupai?
Salah pokok?
atau salah ibu bapa tupai..?
Dan buah, jangan menuding pada si tupai..
Kerana itu adalah fitrah tupai..
Tebuklah.. tebuklah..
Tupai tidak rugi apapun...



Yang pastinya teh tidak bersalah dalam ini filem...
Waima teh ini teh matang...
Well, Season Tea sedap juga bang..
Teh yang bukan terus dari ladang...
Tetapi teh tidak pernah ditebuk tupai..
Teh ini dinikmati pada masa yang sesuai..



Apa ko merepek ni Tea!

20 comments:

khaifaiz said...

kalau tea ditebuk.. adakah salah tikus

Tea said...

eh bile tea ditebuk? tade... tade~~~

Shila said...

tupai yg tak sudi kt ko tea..

dah..jgn nk mrh tupai kalao dia xde selera kt ko..

Tea said...

Kannnn babe..

Aku rase chipmunk kot yg sudi kat aku.. Ishh tamolah..
Aku pun ade taste jugak muda.. Hak hak..

Shila said...

tea, aku nget tea..

bukan muda..!

*campak kulit durian kt tea*

a.R said...

kau rindu aku ke?

nak aku tebukkan ko?

tak bley3.... *geleng kepala....**

takbley nak tebuk.sbb kita jenis yang serupa....hah!!

a.R said...

apesal jadik cik esah lak nih..... ahhhhhhhh!!!!!!!!!!!! ni semua angkara G+ lah nih...!!!!!!!!

H A N said...

Tupai minum Teh ke?...haha...

Tea said...

erkk Nget!

aku tepis duran tu kene kat Muda!


sorrryyyyyyyy hahahaha

Tea said...

Esah.. jangann.. mak tulen nyahhh


Hanih... chipmunk kotttt..

Tea said...

Eh cik esah.. Ape nama sebenar ko nihh? Klakor la pulak..

Ujie Othman said...

tupai tak bersalah..dah mmg makanan dia. durian pun tak salah..sbb takleh gerak.

tapi kalau manusia..dua2 salah le!

a.R said...

wey, aku muda, muda...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tapi pesal nama aku jadi esah.....da tak bole tukar lak tuh......

ni semua pasal kulit durian yg ko tepis tu...!!!!

Munn Jaafar said...

hahahahahhahahaa kalau lah durian tu bernyawa, mau digelek2nya si tupai tu! :p

Tea said...

Esah! Muda?

*tepis kulit doyan ke Esah!

Sot classic sungguh nama baru ko Esah! Mak sukeee wkakaka

Tea said...

Ujie, kannnn dua2 tu yg salah.. Tea tak salah apepun.. Maka perkara itu diabaikan..

Munna, kalau doyan bernyawa habislah manusia pada musim ini..

Tea said...

Esah! Dengan profile ko sekali.. Klasik lah nyahhhh..

a.R said...

taraaaaaaaaaaaa.......................!!!!!!!

Tea said...

Laaaa Muda! Aku baru nak feel panggil ko esah...

Unknown said...

ish ish ish...
tupai xda gigi sja x blh tebuk ni..
;)