Monday, 13 February 2012

Rasuah: Bekas Pengarah JPAM Kekal Dipenjarakan

When there are no shoulders for me to cry on...
I cry on my knee..




Eeiiihhh... macam hantu la pulak ko nehhh....










35 comments:

intan_blur said...

slm red ;)
singgah sini melepaskan rindu.. ;)
smoga harini red sntiasa dlm rahmat-NYA ;)

Tea said...

time kasih Intan.. sudi ziarah :')

Cik Muda said...

tajuk rasuah ko tak de feeling ngn isi lar.... ahahahaha...skema!

Munnafendy said...

tea...awat ni? lama xupdate...ada prob ka?

mas saari said...

meh tumpang kat shoulders kita...heheheeee

Tea said...

Muda: grrrr selama ni memang aku amik tajuk utusan ler...

Munna: begitulah hidup... bila sedih, baik berdiam..

Kak Mas: bahu kak mas jauh sgt.. kena guna gps nak gi carik... bg koordinat..

najihah sahami said...

pasaipa tunduk cium lutut..meh cium dinding meh..:P

cool k tea..

Tea said...

cium dinding keras beb... anntiaku feeling lain pulak cium yg keras2 nehh...

Lea Isnawi said...

ngah sedih ke ni?
sedih cinta terhalang

heee

Tea said...

Betul tu... Oh cintaaaaa~~~

Ujie said...

nangislah..asal lega!

*ngeri pulak tengok gambo tu..^_^

Tea said...

kannn Ujie... cete antu bole la kot.. tp aku sedeh nehh

HeNRieTTa JoSe said...

psss....dewasa pown dah ader....kalu sakit tekak memang prefer strapsil....tapi, yang ini utk smpingan jew...

Tea said...

asam jawa bang.. asam jawa... strepsil tu pon kering jer tekak nanti bang..

khaifaiz said...

aku dah la penakot... ko plak tunjuk gambar macam tu

~Sweet Honesty~ said...

hoho..lama tak jenguk cik tea..dtg2 je tehidang foto hantu lak.. pitam jap!!

Ct Aja said...

adeh......... wuhuhuhuuu

Yumida said...

terlajak perbuatan xpat di reverse...kengkdg kita sllu dikaburi oleh duit..tp kenak la ngn pic ya ngn tajuk ya..pa kaitan? hahaha...sapa nganok ktk tek......o tedah...

Ujie said...

ceritalah sikit kesedihan tu..
mana tau boleh kurang..
kita kwn bkn utk ketawa2 je, tau tea.

*lain kali letak gambo yg sedih ya..yg ni keliru!

Tea said...

Khai, ko ensem maner leh takut...

SH yg menawan, itu sepatutnya foto sedeh..

Aja... Ilek2 aje

Yumida: mun duit tek sik mek sedeh.. Ahaks!

Uji: kalaulah aku ni pandai bercerita yg sedih2... Last2 jd lawak gak..

Aishiteru said...

erm... kenak bersedih? adakah hati disakiti atau merindui boifren?

missSenget said...

buku lali aku tgh free ni tea..

nak..?

Tea said...

Aish.. I wish i can tell...


Senget... Kaki ko bercagu.. Aku agak memilih juge kalaupun sedih..

hara said...

cry on pillow pliz.. knee is too sharp for ur eyes, hahah.chill!

ghost writer said...

menangis lah dalam air...

syafiqakarim said...

hantu mak limah

Telor Power said...

yeah....dia sudah kembali...!!

mmg macam antoo dan menyeramkan. lebih tepat ia serupa budak kecik yang saiko

delarocha said...

nak sikat?

Sham said...

macam antu joo-on jer..err tp apa kena mengena dengan tajuk tu...?

aimaniman said...

tu maknanya, anggota badan ni saling memerlukan, jangan harap pd orang lain je, diri sendiri tau apa kelebihan dan kekurangan diri dan jadikan diri lebih matang dan kuat apabila kurang bergantung pd org lain... betul ke?

Woofer Storm said...

hantulah,.sis ni,malam2 bagi sy tgk gambar mcm ni..takut tau..ehhe

slmt malam..sihat?

Aishiteru said...

hmm... be strong dear... ada benda mek nak padah ktk... tp bkn sitok.. ada way nk pm ktk sik?

Tea said...

Hara... dun underestimate my knee... its very comfortable..

Ghost.. itu boleh jadi reverse osmosis.. tak elok nanti air pulak yang masuk dlm mata...


Fiqa, tengok kaki lah sikit.. Kak Limah kot...


Telor, ya aku pun rindu ko..

Del, pakai jaripun boleh... itu kan pesyen...


Sham.. eh takde kene mengena ker tajuk?


Mama Aiman.. itulah maksud tersiratnya.... Tidak semua masalah memerlukan org lain untuk bantu kita..


WS: sebagai lelaki macho. harus berani juga..


Aish email mek larviya@gmail.com big day is coming up tis year.. chill up la...

MaryaYusof said...

A'ahlah mcm hantu kak limah...haw3x :)

Tea said...

cucite cucite~